Yhteisen kirkkoneuvoston päätökset 18.1.2022

Uutinen_ylä savon seurakuntayhtymä_paatökset-1-0.png

Pielaveden Laukkalan hautausmaan käyttösuunnitelma ja hautausmaakaava on uudistettu

Yhteiselle kirkkovaltuustolle esitetään Pielaveden Laukkalan hautausmaan uuden käyttösuunnitelman ja hautausmaakaavan hyväksymistä. Laukkalan hautausmaasta on ollut aiemmin käytettävissä huonokuntoinen kartta, joka on päivitetty nyt nykyaikaan. Laukkalan hautausmaan uudessa käyttösuunnitelmassa on käyty perusteellisesti lävitse hautausmaan toimintaan liittyvät osa-alueet. Kirkkolain mukaan yhteisen kirkkovaltuuston on hyväksyttävä hautausmaakohtainen hautausmaakaava ja käyttösuunnitelma. Sen jälkeen ne alistetaan vielä Kuopion hiippakunnan tuomiokapitulin vahvistettavaksi.

Valinnat palvelusihteerin virkaan ja siivoustyönohjaajan työsuhteeseen

Hautatoimeen sijoittuvaan palvelusihteerin virkaan valittiin 1.9.2022 alkaen Tiina Virkkunen ja varalle valittiin Sari Saarelainen. Tiina Virkkunen hoitaa virkaa viransijaisena ajalla 1.4.–31.8.2022.

Siivoustyönohjaajan virkaan valittu sekä varavalittu eivät ottaneet tehtävää vastaan. Laitoshuoltaja Ritva Sipola on hoitanut siivoustyönohjaajan tehtäviä oman toimen ohella. Yhteinen kirkkoneuvosto päätti siirtää laitoshuoltaja Ritva Sipolan siivoustyönohjaajan virkaan takautuvasti 1.11.2021 lukien. Samalla yhteinen kirkkoneuvosto päätti avata laitoshuoltajan työsuhteen haettavaksi ajalla 25.1.–22.2.2022.

Valtuustoseminaari siirtyy koronapandemian vuoksi

Yhteinen kirkkoneuvosto päätti siirtää kiinteistöjä koskevan valtuustoseminaari 25.1.2022 koronatilanteen vuoksi pidettäväksi ke 23.3.2022 klo 17.00.

Yhteisen kirkkoneuvoston 18.1.2022 kokouksen pöytäkirja (domus.evl.fi)

Lisätietoja: hallintojohtaja Katariina Bergbacka, 044 733 5211, katariina.bergbacka@evl.f

2022-01-19 15:12:54.0