Perhekerhot

Perhekerhoissa on mahdollisuus kohdata muita lapsiperheitä - keskustella ja jakaa asioita ja kuulumisia. Kerhoissa on monipuolista toimintaa perheiden toiveiden mukaan. Perhekerhojen toiminta on kaikille avointa. Niihin koko perhe voi osallistua yhdessä; lapset aikuisen kanssa. Lapset ovat oman aikuisen vastuulla.

Perhekerhojen toiminnan puitteissa järjestetään keväällä toimintakauden päätteeksi retki johon jokainen perhe on tervetullut.

Miten perhekerhoon?

Mukaan pääsee ilman ikärajoitusta tai ennakkoilmoittautumista. Jokainen kokoontuminen on ainutkertainen. Perhekerhot tarjoavat lapsille seuraa ja toimintaa, ja aikuisille vaihtelua ja vertaistukea arkeen. Kerhossa pidetään hartaushetki, lauletaan, leikitään, nautitaan yhdessäolosta, keskustellaan ja nautitaan puurolounas. Mukaan voi saapua silloin kun itselle sopii. Kerhotoiminta on maksutonta.

Missä perhekerhot kokoontuvat?

• Pielavedellä perhekerho kokoontuu parillisen viikon tiistaina klo 9.30 – 11.30 seurakuntakeskuksen päiväkerhotiloissa, Pappilantie 11.
  • Keiteleellä perhekerho kokoontuu pääsääntöisesti joka toinen torstai klo 10-11.30 seurakuntatalon päiväkerhohuoneessa, Kirkkotie 1.

Nilakan seurakunnan perhekerhon kauden 2023-2024 esite avautuu tästä linkistä.

Pilveen on kirjoitettu teksti :