Hiljaisen viikon ja pääsiäisen tapahtumat

Tule hiljentymään kirkkoon ja viettämään hiljaista viikkoa sekä pääsiäistä yhdessä. Pääsiäispäivänä 17.4. klo 10.00 vietetään Nilakan seurakunnan avajaisjuhlamessua Keiteleen kirkossa.  Palmusunnuntaina Pielaveden kirkossa vietämme Tuomasmessua, joka kutsuu hiljentymään, rukoilemaan ja laulamaan yhdessä. Messussa on mukana toteuttamassa vapaaehtoisia, työntekijöitä sekä tulevan kesän rippileirien isosia. Messun päätteksi on tarjolla iltapalaa. Pitkäperjantaina kuunnellaan kirkkomusiikin helmiä klo 18.00 Keiteleen kirkossa Giovanni Battista Pergolesin Stabat Mater -konsertissa.

Hautaan kajastaa taivaan valo.

Pe 8.4. klo 9.00-12.00 Pääsiäismyyjäiset Keiteleen seurakuntatalolla. Herkullisia pääsiäisleivonnaisia myynnissä Yhteisvastuukeräyksen hyväksi. Kahvitarjoilu. Pääsiäismyyjäisissä on myytävänä leivonnaisia; pullaa, kakkuja, pikkuleipiä. Saatavana on myös arpoja. Voit viettää aikaasi kahvikupin ääressä hyvässä seurassa. Lämpimästi tervetuloa!

Hiljainen viikko ja pääsiäinen

Palmusunnuntai 10.4.

10.00 Palmusunnuntain perhemessu Keiteleen kirkossa. Mukana päiväkerholaisia ja iltapäiväkerholaisia.

18.30 Palmusunnuntain Tuomasmessu Pielaveden kirkossa. Tuomasmessu kutsuu hiljentymään, rukoilemaan ja laulamaan yhdessä. Tule sellaisena kun olet. Messussa on mukana toteuttamassa vapaaehtoisia, työntekijöitä sekä tulevan kesän rippileirien isosia. Messun päätteksi on tarjolla iltapalaa.

Hiljaisen viikon maanantai 11.4.

19.00 Hiljaisen viikon rukoushetki Pielaveden kirkossa. Rukoushetki striimataan YouTube -kanavallamme.Linkki avautuu uudessa välilehdessä (YouTube.com)

HIljaisen viikon tiistai 12.4.

19.00 Hiljaisen viikon rukoushetki Pielaveden kirkossa. Rukoushetki striimataan YouTube -kanavallamme.Linkki avautuu uudessa välilehdessä (YouTube.com)

Hiljaisen viikon keskiviikko 13.4.

18.00 Hiljaisen viikon keskiviikon iltamessu Laukkalan kirkossa. Hiljaisen viikon ehtoollinen.

Kiirastorstai 14.4.

18.00 kiirastorstain messu Keiteleen kirkossa.

19.00 kiirastorstain messu Pielaveden kirkossa.

Pitkäperjantai 15.4.

10.00 Pirkäperjantain sanajumalanpalvelus Pielaveden kirkossa. Jumalanpalvelus striimataan YouTube -kanavallamme.Linkki avautuu uudessa välilehdessä (YouTube.com)

18.00 Pitkäperjantain konsertti - Giovanni Battista Pergolesin Stabat Mater Keiteleen kirkossa. Kirkkomusiikin helmiä. Eilamaria Leskinen, Marjatta Airas ja Matti Makkonen.

Pääsiäispäivä 17.4.

10.00 Pääsiäisen juhlamessu Keiteleen kirkossa. Nilakan seurakunnan avajaismessu pääsiäisenä 2022. Messu striimataan YouTube -kanavallamme.Linkki avautuu uudessa välilehdessä (YouTube.com)

Toinen pääsiäispäivä 18.4.

10.00 Toisen pääsiäispäivän perhemessu. Mukana lapsikuoro Valonsäteet. Tervetuloa kaikki mukaan.

Sosiaalisen median kanavat

Ylä-Savon seurakuntyhtymän pääsiäissivut

Ylä-Savon seurakuntayhtymän pääsiäissivulta löydät kaikki yhtymän seurakuntien pääsiäisenajan tapahtumat sekä muuta pääsiäiseen liittyvää sisältöä.

Ylä-Savon seurakuntayhtymän pääsiäissivut (Siirryt linkistä Ylä-Savon seurakuntayhtymän sivuille)Linkki avautuu uudessa välilehdessä

2022-03-17 09:43:00.0